Recorregut

Des. + acumulat: 2.000 metres
Altitud màxima: 2040 m

Taga (28km)

Recorregut no recomenat per a menors de 21 anys.

La cursa començarà al nucli urbà de Sant Joan de les Abadesses i travessarà el pont vell direcció a la Ruta del Ferro. En aquest punt deixem l’asfalt i correm per un camí fins a trobar el corriol del camí del Taga. Un camí molt ben fresat i amb una inclinació que ens permet trotar quasi tota l’estona. Un cop a Can Camps comença el tram més exigent de la cursa. Passarem per les Runes de Maús i enfilarem pel camí dels Escalers fins assolir el cim del Puig Estela (2.013m).

A continuació, els corredors progressaran pel tram més panoràmic de la cursa: la carena que uneix el Puig Estela amb el visible cim del Taga (2.040 metres). Després d’assolir el sostre de la cursa i una vegada els corredors hagin voltat la creu que hi ha al cim, començaran la baixada cap el Coll de Jou, per enfilar direcció a Sant Amand (1.851m) al que arribarem per un bonic corriol a l’obaga.

És aquí on comença el retorn al poble, una baixa tècnica per corriols entre els boscos que ens retornaran a la vila, passant pels Plans de Cal Pagot, Can Coll , Còdol i el Collet del Vent. Una baixada molt divertida però exigent, que posarà a prova les cames dels corredors.
Ja només faltarà un últim esforç per travessar altre cop pel pont vell i creuar la línia d’arribada.

Distància: 15 km
Des. + acumulat: 900 metres
Altitud màxima: 1247m

Can Camps (15Km)

Recorregut curt o sprint obert a totes les edats a partir de 15 anys.

La cursa començarà al nucli urbà de Sant Joan de les Abadesses i travessarà el pont vell direcció a la Ruta del Ferro. En aquest punt deixem l’asfalt i correm per un camí fins a trobar el corriol del camí del Taga. Un camí molt ben fresat i amb una inclinació que ens permet trotar quasi tota l’estona. Un cop arribem al Coll de Can Camps, haurem arribat al punt més alt d'aquest recorregut.
En aquest punt es divideixen els dos recorreguts, i agafarem direcció oest baixant pel costat d'un torrent fins a interceptar amb el torrent del Negre. Encara restarà alguna remuntada per arribar fins a Còdol on hi ha el segon avituallament, per agafar forces continuar per corriols cap al Collet del Vent i St. Joan.

Distància: 9,74 km
Des. + acumulat: 500 m
Altitud màxima: 1153 m

Coll d'Art (9 km)

Recorregut iniciació obert a totes les edats a partir de 15 anys.

La cursa començarà al nucli urbà de Sant Joan de les Abadesses creuarà el Pont Vell i seguirà cap a la Ruta del Ferro, per enfilar tot seguit cap a Coll d'Art pel camí del Taga. En aquest punt el recorrecut es separa dels altres tres i trenca a l'esquerra per assolir el punt més alt en el Collet de Puigcubell. Un cop en aquest punt iniciem la baixada que ens portarà primer a l'avituallament de Còdol per agafar forces per continuar fins a St. Joan de les Abadesses.